Handelsbetingelser
Nedenfor finder du vores betingelser for hhv. private og erhvervsdrivende.
A.Brask ejer ophavsretten til alt indhold og materiale på denne hjemmeside, herunder billeder. Det er ikke tilladt at kopiere, reproducere, distribuere, sende, downloade, vise, sende eller overføre nogen del af Hjemmesiden uden skriftlig tilladelse fra os. Det er tilladt at printe eller downloade sider til personlig og ikke-kommerciel brug. Hvis du er i tvivl om, hvad der er tilladt, er du velkommen til at kontakte os med eventuelle spørgsmål.
Generelle Oplysninger
A.Brask Aps
CVR: 38347330
Ørbækgårds Alle 636, 2970 Hørsholm, Danmark
Danmark
E-mail: info@abrask.dk
Levering
A.Brask bestræber sig på at afsende ordrer indenfor 24 timer. Bestil inden kl 12:00 (GLS) eller kl 15:00 (Postnord) og vi leverer næste hverdag.
A.Brask arrangerer levering gennem GLS og PostNord. Vi giver GRATIS fragt på alle ordrer til pakkeshops. Priserne for hjemmelevering er 19kr (PostNord) of 29kr (GLS).
Du kan altid følge din forsendelse via det Track & Trace-nummer, du modtager ved bestilling.
Reklamationsret
Abrask.dk har to års reklamationsret. Denne dækker fejl fra komponenter eller fremstilling opdaget ved normal brug.
Reklamationsretten dækker ikke slitage ved normal brug. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte forårsaget af forkert brug, ringe vedligeholdelse, anvendelse af vold eller uautoriseret reparation.
Oxydering er en naturlig proces, derfor ikke en produktionsfejl. Du kan rense dine sølvsmykker som beskrevet i vores vejledning: Sådan redder du dine sølvsmykker | A.Brask (abrask.dk)
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved normal inspektion, skal indberettes til Abrask.dk inden for en rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller, hvis det er aftalt, til kredit.
Abrask.dk dækker omkostninger til retur på grund af fejl, der er godkendt. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
For fejl, mangler forsendelse eller andre spørgsmål bedes du kontakte:
A.Brask
Ørbækgårds Alle 636, 2970 Hørsholm, Danmark
Telefon: +45 70 80 39 88
E-mail: kundeservice@abrask.dk
For at fremskynde restitutionen proces, vi beder om, at de returnerede varer, indeholder tilstrækkelige oplysninger, såsom ordrebekræftelse, eventuel korrespondance og konto oplysninger.
Refusion
Tilbagebetaling kan blive behandlet til det kreditkort, der anvendes til betaling, eller i form af gavekort.
Betaling
Du kan betale med kort, PayPal , Apple Pay eller med Mobilepay . Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
(Nævn de internationale kortudstedere, der kan benyttes hos jer, sammen med de udløbsperioder, der er for reservationer for de enkelte kortudstedere.)
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Fotrydelsesret
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har nogen spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@abrask.dk .Vi besvarer inden for 24 timer.
Retur
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, hvis du sender retur udenom den overstående link, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Personsdatapolitik
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@abrask.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr ”